På listen ovenfor vises alle aktuelle afbrydelser på landsplan. Hvis du kun vil se strømafbrydelser på Fyn, kan du klikke her for at få vist nedbrud og vedligeholdsarbejde fordelt på et danmarkskort. På kortet kan du zoome ind og dermed nemt se, om der pt. er kendte strømafbrydelser i dit nærområde.
Oplever du udfald på dit fibernet?
Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.
Sådan genstarter du din router:
- Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.
Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 23 99 99.
Oplever du udfald på dit fibernet?
Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.
Sådan genstarter du din router:
- Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.
Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 23 99 99.
Strømmen er gået - hvad gør jeg?
Er strømmen gået, er det en god idé at tjekke, om du er den eneste, der ikke har strøm.
Hvis dine naboer heller ikke har strøm, kan du ringe til os og fejlmelde det på telefon 63 17 19 00.
Hvis du er den eneste, der ikke har strøm, kan det skyldes en fejl i et af dine elapparater. Der er forskellige ting, som du kan gøre for at finde fejlen.
Strømmen er gået - hvad gør jeg?
Er strømmen gået, er det en god idé at tjekke, om du er den eneste, der ikke har strøm.
Hvis dine naboer heller ikke har strøm, kan du ringe til os og fejlmelde det på telefon 63 17 19 00.
Hvis du er den eneste, der ikke har strøm, kan det skyldes en fejl i et af dine elapparater. Der er forskellige ting, som du kan gøre for at finde fejlen.