Hos Energi Fyn fandt
Philip Hansen en gennemskuelig ladeløsning
Da Philip Hansen fra Dalum i Odense skiftede sin bil ud med en elbil, skulle han samtidig også finde rundt i junglen af ladeløsninger. Et marked han selv kalder for 'uigennemskueligt', "Den største udfordring, da vi skulle vælge en ladeløsning, var, at markedet er så uigennemskueligt, som det er. Der findes rigtig mange produkter og løsninger. Og det var egentlig det, der udfordrede mest."
Med en forventet årlig kørsel på 15-20.000 km var han blevet anbefalet at skele til Energi Fyns ladeløsning fra en i sit netværk med en solid indsigt i lademarkedet. Ladeberegneren og rådgivning fra Energi Fyn gav overblik over forbruget og økonomien, og hvilken løsning der gav mest mening for ham. Derfor faldt valget på at købe en Zaptec ladeboks.
Hos Energi Fyn kan man vælge mellem en ladeboks fra Easee eller Zaptec, og om man ønsker at eje ladeboksen, som Philip valgte, eller om man vil leje den.
Med en forventet årlig kørsel på 15-20.000 km var han blevet anbefalet at skele til Energi Fyns ladeløsning fra en i sit netværk med en solid indsigt i lademarkedet. Ladeberegneren og rådgivning fra Energi Fyn gav overblik over forbruget og økonomien, og hvilken løsning der gav mest mening for ham. Derfor faldt valget på at købe en Zaptec ladeboks.
Hos Energi Fyn kan man vælge mellem en ladeboks fra Easee eller Zaptec, og om man ønsker at eje ladeboksen, som Philip valgte, eller om man vil leje den.
Support der virker
Med en ladeløsning fra Energi Fyn, følger der adgang til dansk support 24/7 med i den samlede pakke, som derudover også inkluderer ladeboks, installation og intelligent opladning via Monta App.
"Energi Fyns support og rådgivning har haft betydning i selve købet, men især også i forbindelse med oplevelsen i det daglige."
"Det man godt kan være bekymret for, er, når man har en ladestander, der hedder Zaptec, og en app der hedder Monta. Så kan man godt tænke, hvor skal jeg hente svarene henne, hvis der opstår problemer. Men der har Energi Fyn gjort det sådan, at man henvender sig ét sted, og det er hos dem.", udtaler Philip.
Og netop rådgivning og support har Philip Hansen haft brug for nogle gange, efter han fik sin ladeboks installeret, "Jeg havde behov for at få hjælp til at få appen justeret ind, så den prismæssigt viste det samme prisniveau, som når jeg går ind på Energi Fyn appen, og ser på, hvad koster strøm lige nu. Det var lidt irriterende, at der var den forskel. Men det kunne jeg meget hurtigt få hjælp til, og blev guidet igennem. Og så var jeg sådan set videre."
"Det er nemt at komme i kontakt med dem. Det har faktisk været forskellige folk, hver gang jeg har ringet, men de har kunne svare på det, jeg har spurgt om. Og det synes jeg, er rart.", sige Philip.
En nem opstart
Uanset hvilken supportpakke du vælger til din ladeløsning er installation med i pakken. Og netop opstarten med en ladeboks kan være genstand for mange bekymringer. Det var det også for Philip Hansen.
"Vi var lidt spændte på, da vi skulle have ladeboksen op, om der var noget, der kunne blive et problem. De skal jo ind i huset og have ledninger ud osv. Men det gik faktisk ganske fortrinligt. Det var også dejligt, at inden han gik, så havde han hjulpet med at connecte ladestanderen med appen, så det fungerede," siger Philip Hansen.
”Det gode ved det valg, vi har truffet med Energi Fyn, det er, at vi har al rådgivning samlet ét sted. Vores erfaring med denne her ladeløsning, hvor vi får hele pakken fra Energi Fyn, har vi været meget tilfredse med,” slutter Philip Hansen.
Sammenlign og vælg ladeløsning
Få fuld afgiftsrefusion*
Udvidet garanti
Driftsservice
Alle priser er inkl. moms. Leveringsbetingelser for ejeløsning eller Leveringsbetingelser for lejeløsning er gældende. For lejeløsningen er bindingsperioden 6 måneder.
*Tilbuddet gælder t.o.m. 30. november 2024, og udelukkende ved køb af ladeløsning med boksen NexBlue Edge.
Køb eller lej din ladeløsning
Hvorfor lede, når du kan lade? Hos Energi Fyn hjælper vi dig med at få den ladeløsning, du leder efter.
Med en komplet ladeløsning får du en valgfri kvalitetsboks, opladning via den populære Monta-app samt fuld afgiftsrefusion og dansk support 24/7.
Opladning via Monta-app giver dig mulighed for at lade, når strømmen er billigst og grønnest - helt automatisk.
Du vælger selv, om du vil eje eller leje din ladeløsning.
Køb eller lej din ladeløsning
Hvorfor lede, når du kan lade? Hos Energi Fyn hjælper vi dig med at få den ladeløsning, du leder efter.
Med en komplet ladeløsning får du en valgfri kvalitetsboks, opladning via den populære Monta-app samt fuld afgiftsrefusion og dansk support 24/7.
Opladning via Monta-app giver dig mulighed for at lade, når strømmen er billigst og grønnest - helt automatisk.
Du vælger selv, om du vil eje eller leje din ladeløsning.
Skal vi hjælpe dig med at finde den ladeløsning, du leder efter?
Vi er klar til at hjælpe dig med at finde den ladeløsning, som passer til netop dit liv og dine behov.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at træffe det rigtige valg, så er du også altid velkommen til at kontakte vores ladeeksperter.
Ring til os på telefon 70 27 00 11 eller skriv til os, så kontakter vi dig.
Skal vi hjælpe dig med at finde den ladeløsning, du leder efter?
Vi er klar til at hjælpe dig med at finde den ladeløsning, som passer til netop dit liv og dine behov.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at træffe det rigtige valg, så er du også altid velkommen til at kontakte vores ladeeksperter.
Ring til os på telefon 70 27 00 11 eller skriv til os, så kontakter vi dig.
Ofte stillede spørgsmål om ladestandere
- Skal jeg købe eller leje min ladeboks?
- Kan jeg få udbetalt elafgiftsrefusion?
- Hvad skal jeg overveje, når jeg skal vælge en ladeløsning?
- Hvor kan jeg downloade Monta appen?